SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD Worldwide najlepiej zarabiającym domem mediowym w 2019 roku

Agencja OMD Worldwide (należąca do Omnicom Media Group) jest liderem raportu COMvergence, zestawiającego agencje i grupy mediowe pod względem przewidywanych zamówień od klientów. OMD Worldwide z wynikiem 19,6 miliarda dolarów ma przewagę 1,7 miliarda dolarów nad drugim Mindshare (WPP).

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

COMvergence opracowała swój raport za cały 2019 rok na podstawie prognoz zamówień. Liderem zestawienia w kategorii agencji jest OMD Worldwide (Omnicom Media Group), której wartość zamówień oszacowano na 19,6 miliarda dolarów (wzrost o 6,1 proc.). Agencja zanotowała o 0,6 proc. wyższy wzrost niż średnia dla całej branży.

- U progu nowego dziesięciolecia jesteśmy bardziej niż kiedykolwiek gotowi do podejmowania lepszych decyzji, dostarczania lepszych pomysłów i lepszych wyników na rzecz klientów - szybciej - skomentował główny dyrektor wykonawczy OMD Worldwide Florian Adamski.

Kolejne miejsca zajmują Mindshare (WPP)  z wynikiem 17,9 mld. dol (+1 proc. rdr.), Carat (Dentsu Aegis Network) 16,1 mld dol. (+5,5 proc. rdr.). Piątkę zamykają dwie agencje mediowe GroupM -  Mediacom z rezultatem 14,6 mld dol. (+6,8 proc.) oraz Wavemaker 12,6 mld dol. (spadek o 1,3 proc. rdr.). Spadek zamówień odnotował także szósty Starcom, o 4,2 proc. w skali roku.

OMD Worldwide zatrudnia 12 tys. osób w 100 krajach.

GroupM najlepiej zarabiającym holdingiem reklamowym

Wśród holdingów prym wiedzie GroupM z przewidywaną wartością zamówień 50,5 mld dolarów, co stanowi 17,2 proc. udziałów w rynku. Podium uzupełnia Publicis (33,78 mld dolarów i 11,6 proc. udziału w rynku) oraz Grupa Omnicom Media (31,37 mld dolarów w prognozowanych bilingach i 10,8 proc. udziału w rynku).

Według prognozy COMvergence w 2019 roku sieciowe agencje mediowe mają realizować zamówienia na 166 mld dolarów, co stanowi 57 proc. łącznych globalnych wydatków na media. Pozostałe 43 proc. przypisuje się niezależnym domom mediowym i działalności in-house reklamodawców.

Dołącz do dyskusji: OMD Worldwide najlepiej zarabiającym domem mediowym w 2019 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marian
Jak????
0 0
odpowiedź