SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nokia dzieli budżet reklamowy

Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowej międzynależącą do Aegis Group sieć Isobar i obecnie obsługującą w tymzakresie firmę amerykańską agencję kreatywną R/GA.

Największy producent telefonów komórkowych na świecie zamierzapodzielić pomiędzy obie firmy sześć swoich globalnych kampanii wróżnych regionach swojej działalności.

Isobar i R/GA będą odpowiedzialne za strategię cyfrową, reklamęonline oraz projektowanie stron internetowych. Możliwe jestrównież, że będą one pracować nad niektórymi lokalnymi kampaniamifińskiej firmy.

W październiku ubiegłego roku Nokia uruchomiła jedną znajwiększych kampanii marketingowych w swojej historii, mającą nacelu promocję nowej usługi firmy o nazwie 'Comes With Music'.Kampania ta została przygotowana przez agencje Wieden &Kennedy, R/GA oraz Work Club.

źródło: newmediaage

Dołącz do dyskusji: Nokia dzieli budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl