Nowe farby Śnieżka w opakowaniach od Czteryczwarte
Na rynku pojawiły się dwie nowe linie produktowe farb Śnieżka (FFiL Śnieżka SA). Ich opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design.
Pierwszą z nowych linii farb Śnieżka tworzą białe emulsje do wnętrz: akrylowa, hipoalergiczna farba Eko z myślą o segmencie ekonomicznym, lateksowe, odporne na zmywanie farby Energy i Modern dla segmentu upper mainstream oraz lateksowa, odporna na szorowanie farba premium o nazwie Vernissage.
W celu rozróżnienia poziomów jakościowych na opakowaniach wprowadzono odpowiednie motywy graficzne oraz kolorowe panele mające na celu identyfikację wariantów, a dzięki użyciu białego tła projekty osadzają produkt w kategorii białych farb do wnętrz.
Druga nowa linia produktowa Śnieżki obejmuje 3 rodzaje baz do mieszalników: akrylową Classic, lateksową Perfekt oraz Fasadę – bazę do fasad. Ze względu na inną rolę opakowania, którego odbiorcą jest przede wszystkim pracownik sklepu, linię odróżniono od standardowej oferty poprzez zastosowanie motywu graficznego przedstawiającego różne tonacje kolorystyczne i jednocześnie dodatkowo komunikującego możliwości produktu.
Projekty nowych linii zrealizowano w ramach redesignu trwającego od 2012 r., kiedy agencja Czteryczwarte Brand Design stworzyła nową identyfikację wizualną całej marki Śnieżka (więcej o tym). Objęto nią ok. 60 produktów, które są sukcesywnie wprowadzane na rynek w zmienionej szacie graficznej.
Dołącz do dyskusji: Nowe farby Śnieżka w opakowaniach od Czteryczwarte