SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium. Udział TVN Style spadł o jedną trzecią

W marcu 2023 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E! Entertainment, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play „Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w marcu 2023 roku wyniósł 0,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do marca 2022 roku wynik zwiększył się o 30,43 proc. Stacja awansowała z drugiej lokaty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,44 proc. (wzrost o 37,50 proc.).

TVP Kobieta na podium

Podium, z udziałem wynoszącym 0,34 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z szóstej lokaty. Wynik kanału zwiększył się o 47,83 proc. Stacja awansowała z szóstej lokaty.

Z miejsca pierwszego na czwarte spadło TVN Style, które odnotowało największy spadek w zestawieniu - o 31,91 proc. do 0,32 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E! Entertainment, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 300 proc. do 0,04 proc.

Polsat Play wyprzedził TVN Style także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja nowego lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play, który awansował z miejsca drugiego. Jego udział wyniósł 0,56 proc., po wzroście o 24,44 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem marca 2022 roku wzrósł o 16,67 proc. do 0,42 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 33,93 proc. do 0,37 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mógł tutaj kanał E! Entertainment. Udział stacji zwiększył się o 600 proc. do 0,07 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium. Udział TVN Style spadł o jedną trzecią

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krotek
Nie oglądam TVP kobieta
10 8
odpowiedź
User
C-
Jak widać dla TVN Style czkawką odbija się wyrzucenie go z pierwszej dziesiątki na liście platformy Canal+ (teraz jest na dwieście coś).
11 4
odpowiedź
User
producentka
Brawo Polsat Cafe. Gratulacje dla Jolki.
7 6
odpowiedź