Omnicom Media Group wygrywa globalny przetarg mediowy Ubera
Firma przewozów osobowych Uber rozstrzygnęła trwający od kilku miesięcy przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała w nim sieć Omnicom Media Group
Uber potwierdził, że po czteromiesięcznym przetargu powierzył większość swojego globalnego budżetu mediowego sieci Omnicom Media Group.
Z najnowszego raportu rocznego firmy wynika, że wydaje szacunkowo 600 milionów dolarów rocznie na na media i reklamę.
Zakres prac OMG obejmuje strategię medialną, planowanie i zakup mediów dla Ameryki Północnej, Europy, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
Wcześniej budżet mediowy Ubera obsługiwał EssenceMediaCom należący do GroupM (od 2020 roku).
Dla OMG to kolejna wygrana w ostatnim czasie - firma wygrała przetargi m.in. na obsługę firmy Beiersdorf i Under Armour (OMD), Groupo Bimbo (PHD) i operatora loterii Allwyn (Hearts & Science).
Sieć utrzymała też obsługę mediową banku HSBC.
Dołącz do dyskusji: Omnicom Media Group wygrywa globalny przetarg mediowy Ubera