SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Madogz agencją reklamową Otomoto

Agencja Madogz wygrała przetarg na realizację działań reklamowych serwisu ogłoszeniowego Otomoto, należącego do OLX Motors.

W ramach współpracy Madogz odpowiada za kompleksową obsługę działań reklamowych Otomoto w tym strategię marki, komunikację 360 stopni, wsparcie w realizacji działań w obszarach ATL, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), public relations, content marketing i komunikację B2B.

Do zadań agencji będzie należało między innymi wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki Otomoto.

- Poszukiwaliśmy partnera, który będzie umiał wydobyć potencjał komunikacyjny złożonego ekosystemu Otomoto i usług skupionych wokół zakupu i sprzedaży aut online. Zadania postawione przed agencjami wymagały głębokiego zrozumienia naszego biznesu i bardzo silnych kompetencji, zarówno na poziomie kreacji, jak i podejścia strategicznego. Propozycja Madogz najlepiej adresowała nasze oczekiwania we wspomnianych aspektach. Nie bez znaczenia był również model współpracy, który zakłada ścisłą kooperację zespołu agencji z działem marketingu OTOMOTO - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing OLX Motors/Otomoto.

Agencja Madogz od ponad trzech lat współpracuje z marką Otomoto. Do tej pory odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital i wspierała klienta przy realizacji kampanii wizerunkowych.

Dołącz do dyskusji: Madogz agencją reklamową Otomoto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl