„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
Firma reklamy zewnętrznej AMS (Grupa Agora) wprowadziła do swojej oferty nowe rozwiązanie o nazwie Dynamic Backlight, które polega na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3 m, dającej efekt "gifowej animacji". Jako pierwszy reklamodawca korzysta z niego Audi reklamując model Q5.
Dynamic Backlight umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m. Używając standardowego layoutu klient uzyskuje dodatkowe efekty wizualne. Umożliwia to zastosowanie technologii oświetleniowej LED i narzędzi do zdalnego sterowania ekspozycją plakatu. Rozwiązanie pozwala projektować i testować layouty online. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.
W kampanii outdoorowej Audi Q5 wybrane elementy plakatu zostały wyeksponowane w ten sposób, że świecą się reflektory samochodu, błyszczy karoseria, a w tle świeci miasto. Sekwencja obrazów tworzy "outdoorowy gif", który ma przyciągać uwagę szczególnie po zmierzchu.
Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.
Dołącz do dyskusji: „Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
owszem urywa na żywo :) do tego akurat wersja dla Audi nie powala, chociaż na pewno się wyróżnia
widziałem podczas testowania tego w firmie DAKS w wawie, jak robili na reklamie Fiata, spadające gwiazdki, rozbłyski, podkreślenia zdania, extra możliwości :)