Pięć agencji walczy o 36 mln zł budżetu mediowego NASK
Pięć agencji złożyło oferty w przetargu na kompleksową obsługę mediową Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Sigma Bis, Euvic Media i Media Group. Do wzięcia jest budżet w kwocie 36 mln zł.
Przetarg NASK dotyczy usług kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich, jak telewizja, prasa, radio, reklama zewnętrzna, internet (w tym m. in. social media, podcasty, vod, serwisy streamingowe), kino.
Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć NASK wynosi 29 mln zł netto (35,67 mln zł brutto). Kwota ta obejmuje również wynagrodzenie wybranej agencji mediowej.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęły 4 oferty od 5 agencji. Złożyły je: Media Group (z ceną 23,5 mln zł), Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU (z ceną 28,4 mln zł), Euvic Media (z ceną 29,2 mln zł) oraz Mastermind Media wspólnie z Havas Media (z ceną 26,4 mln zł).
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 30) i cena (waga:70).
Na telewizję zostanie przeznaczone 3 mln zł netto (bez VAT), na radio - 3 mln zł, na prasę - 3 mln zł, na outdoor - 3 mln zł, na digital OOH - 3 mln zł, na internet - 14 mln zł.
Dodatkowo na kampanie reklamowe w internecie (display CPM, CPV i CPC - z wyłączeniem SEM) – 5,5 mln zł, kampanie reklamowe w social mediach - 5,5 mln zł, kampanie kontekstowe w internecie - 500 tys. zł, działania reklamowe w serwisach wideo - 1,5 mln zł, kampanie IPTV, streaming, w tym VOD, music on demand, radio online, podcast – 500 tys. zł.
Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla NASK przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji walczy o 36 mln zł budżetu mediowego NASK