Cut The Mustard dalej dla piwa Lech. Kompania Piwowarska bez przetargu przedłuża współpracę
Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła na kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.
Dla Cut The Mustard będzie to już szósty rok pracy dla marek Lech Premium oraz Lech Free. Dodatkowo agencja w zeszłym roku wygrała przetarg na obsługę PR oraz działań influencerskich bezalkoholowego wariantu i ta współpraca także została przedłużona o kolejny rok.
W ostatnich latach agencja odpowiadała m.in. za aktywację Lech Free Challenge, w którym do stworzenia contentu zaproszono m.in. Krzysztofa Gonciarza, Joannę Jędrzejczyk, Izaka, Rafała Jonkisza czy Kasię Szklarczyk.
Aktualnie Cut The Mustard zajmuje się działaniami digital oraz w social media, które związane są z wprowadzeniem na rynek produktowej nowości - Lecha Easy przez Kompanię Piwowarską pod hasłem „Lech it Easy".
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard dalej dla piwa Lech. Kompania Piwowarska bez przetargu przedłuża współpracę