PKP unieważnia przetarg mediowy i ogłasza go na nowo
Spółka Polskie Koleje Państwowe unieważniła rozpoczęty na początku lipca przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii wizerunkowo-produktowych marek PKP i PKP Intercity. I ogłosiła go na nowo.
Biuro prasowe PKP SA nie wyjaśniło nam w miniony piątek, dlaczego przetarg ogłoszony w lipcu br., został unieważniony. W urzędowych dokumentach napisano natomiast: „Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art.93 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, tj. „z uwagi na to iż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”.
W piątek PKP SA przetarg mediowy ogłosiło na nowo. Teraz dotyczy on obsługi mediowej w okresie od 1 listopada br. do 30 września 2016 roku (poprzednio było to 12 miesięcy). Przetarg trwa do 1 października br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 60 tys. zł wadium.
Wybrany dom mediowy zajmie się m.in. przygotowaniem strategii mediowej dla PKP Intercity i PKP, opracowaniem mediaplanów, doradzaniem przy podziale budżetów mediowych oraz negocjowaniem warunków handlowych z właścicielami mediów.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PKP zajmuje się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r. W ostatnich miesiącach pracował m.in. przy akcji promującej PKP Intercity pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”.
Przetarg na strategię i kreację nowej kampanii reklamowej PKP i PKP Intercity wygrała niedawno agencja PZL.
Dołącz do dyskusji: PKP unieważnia przetarg mediowy i ogłasza go na nowo