Polska Izba Mleka szuka agencji interaktywnej
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na prowadzenie serwisu internetowego w ramach zadania edukacyjno-informacyjnego pod hasłem "Dzieciaki mleczaki". Z wybraną firmą będzie pracować do końca tego roku.
Wybrana przez Polską Izbę Mleka agencja będzie odpowiadać za obsługę strony internetowej projektu "Dzieciaki Mleczaki", a także za obsługę profilu akcji na Facebooku (za zamieszczanie tam regularnych postów, udzielanie odpowiedzi na zamieszczane przez użytkowników komentarze). Będzie również odpowiedzialna za hosting i i utrzymanie serwisu na serwerze.
PIM wymaga, by agencja przez cały czas trwania umowy pozostawała "w dyspozycyjności i na każde wezwanie zamawiającego" oraz była zobligowana do zareagowania w ciągu 3 godzin od wezwania.
Oferty można składać do 10 marca br. O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (30 proc.), jakość prowadzenia strony www i profilu na Facebooku przedstawiona w koncepcji (40 proc.) oraz spójność ujęcia koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia z realizowanym projektem (30 proc.).
W połowie stycznia Polska Izba Mleka wybrała agencję Flyberry do realizacji kampanii "Ma kota na punkcie mleka".
Dołącz do dyskusji: Polska Izba Mleka szuka agencji interaktywnej