Porówneo z nową odsłoną platformy „Porównywarka i agent w jednym”
Właściciel marki Porówneo rusza z kampanią „Samo się robi” w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Pomysły zostały przygotowane przez duet Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
W nowych spotach telewizyjnych Porówneo podkreśla swoją usługę polegającą na wypełnianiu formularza ubezpieczeniowego przez agenta, a wszystko to w czasie rzeczywistym, online i z możliwością video konferencji.
- Po raz kolejny postanowiliśmy wykorzystać technologię by umożliwić wspólne wypełnianie wniosku przez Internet. Do tej pory taką możliwość dawała tylko rozmowa telefoniczna lub wizyta u agenta stacjonarnego - wyjaśnia Wojciech Rabiej CEO w Porówneo.
„Samo się robi” w reklamach Porówneo
30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane przez pół roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.
Porówneo to firma łącząca w innowacyjny sposób usługi porównywania ubezpieczeń z usługami agenta ubezpieczeniowego. Jej klienci mogą porównać oferty i kupić polisy m.in. takich towarzystw, jak: Aviva, Benefia, Generali, Link4, MTU24, Proama, PZU, TUZ czy Uniqa.
Dołącz do dyskusji: Porówneo z nową odsłoną platformy „Porównywarka i agent w jednym”