SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przyjemność jest blisko" w nowym spocie Okocimia (wideo)

W telewizji rusza wizerunkowy etap kampanii reklamowej piwa Okocim.Akcja przebiega pod hasłem "Przyjemność jest blisko".

Wizerunkową odsłonę kampanii piwa Okocim łączyz jej poprzednim etapem kreacja oparta na atmosferze baru i postacipianisty. W nowym spocie opowiada on historię mężczyzny, którypodczas podróży po świecie czerpał przyjemności dużych i małychrzeczy, ale dopiero po powrocie w gronie przyjaciół odkrywa pełniędoznań: smak Okocimia.- Kreacja kampanii podkreśla relaksującynastrój i smakowanie piwa, żeby pokazać, że nasza marka jestnieodłączną częścią wyjątkowych męskich przyjemności - opisujeAldona Szczerba, marketing manager w CarlsbergPolska.




Akcja pod hasłem "Przyjemność jest blisko"obejmuje zarówno w stacje ogólnopolskie (TVN, Polsat, TVN7, TV4),jak i tematyczne (TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport,Discovery). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media DirectionOMD.

Dołącz do dyskusji: "Przyjemność jest blisko" w nowym spocie Okocimia (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl