Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity
Agencja Publicis Consultants (Grupa Publicis Lion) została wybrana przez PKP Intercity do obsługi w zakresie public relations. Będzie pracować dla przewoźnika przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.
W listopadzie ub.r. PKP Intercity zaprosiło agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations. Spółka nie podaje, ile i które agencje odpowiedziały na to zaproszenie.
Przewoźnik właśnie rozstrzygnął postępowanie, wybierając do współpracy agencję Publicis Consultants.
Będzie ona odpowiedzialna m.in. za opracowanie rocznej strategii komunikacji dla PKP Intercity, realizację krótko i długoterminowych działań public relations, działania media relations oraz kontakty z mediami. Zajmie się również szkoleniem członków zarządu spółki w zakresie wystąpień w mediach, a także audytem realizowanych działań media relations.
Obsługą PKP Intercity zajmie się działająca w strukturze Publicis Lion agencja Publicis Consultants. Dla przewoźnika będzie pracował trzyosobowy zespół konsultantów, którym pokieruje communication director Krzysztof Litwinek.
Umowa między PKP Intercity a Publicis Publicis Consultants ma zostać zawarta na dwa lata.
PKP Intercity jest aktualnie w trakcie wyboru domu mediowego oraz agencji reklamowej. W przetargu na obsługę mediową konkurują Arena Media, Zenith, Value Media i MullenLowe MediaHub. Z kolei o obsługę reklamową przewoźnika walczy pięć agencji, w tym m.in. pracująca wcześniej dla spółki agencja PZL.
Dołącz do dyskusji: Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity