SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

otoMoto na czele przed OLX.pl, Autokult i sekcja Interii ze spadkami (TOP10 stron motoryzacyjnych)

Zdecydowanym liderem wśród serwisów motoryzacyjnych jest otoMoto.pl wyprzedzające sekcję motoryzacyjną OLX.pl. Kilkakrotnie w górę poszła odwiedzalność WRC.net.pl, natomiast spore spadki zanotowały Autokult.pl i dział motoryzacyjny Interii.

Według wyników badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl otoMoto.pl (Grupa OLX) we wrześniu odwiedziło 6,88 mln internautów, co przełożyło się na 24,9 proc. zasięgu. Wykonali w serwisie 378,16 mln odsłon, każdy przeciętnie 55.

Z kolei dział motoryzacyjny OLX.pl zanotował 5,08 mln użytkowników i 242,87 mln odsłon, średnio 47,8 na odwiedzającego.

Obie witryny we wszystkich tych statystykach dominują nad konkurencją w kategorii motoryzacyjnej. Pozostałe osiem serwisów z zestawienia łącznie miało 80,34 mln odsłon.

Auto-swiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 3,68 mln użytkowników i 12,98 mln odsłon, Autokult.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,49 mln użytkowników i 12,46 mln odsłon, a WRC.net.pl - 2,49 mln odwiedzających i 12,35 mln odsłon. W tym pierwszym serwisie w połowie października wprowadzono ofertę subskrypcyjną obejmującą autorskie treści.

Kilkanaście mln odsłon zanotowało też Autocentrum.pl, przejęte w październiku ub.r. przez Wirtualną Polskę od Grupy Oponeo. 1,76 mln internautów wykonało tam 17,44 mln odsłon.

Moto.pl (Agora) miała 2,06 mln użytkowników i 5,44 mln odsłon, a dział motoryzacyjny Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 1,81 mln odwiedzających i 9 mln odsłon. W analogicznej sekcji Sprzedajemy.pl 1,12 mln internautów wygenerowało 7,41 mln odsłon, a na zDrogi.pl (Grupa Iberion) 901,1 tys. użytkowników wykonało 3,25 mln odsłon.

W porównaniu z wrześniem ub.r. otoMoto.pl zyskało 413,6 tys. internautów (6,4 proc.) i 47,01 mln odsłon (14,2 proc.), natomiast dział motoryzacyjny OLX.pl przy wzroście liczby użytkowników o 26,5 tys. (0,5 proc.) stracił 91,59 mln odsłon (27,4 proc.).

Procentowo zdecydowanie największy wzrost osiągnęło WRC.net.pl - o 1,6 mln użytkowników (179,6 proc.) i 9,29 mln odsłon (302,5 proc.). Na Auto-swiat.pl przybyło 517 tys. internautów (16,3 proc.) i 1,04 mln odsłon (8,7 proc.), na Moto.pl - 305,4 tys. użytkowników (17,4 proc.) i 853 tys. odsłon (18,6 proc.), a w dziale motoryzacyjnym Sprzedajemy.pl - 290,6 tys. internautów (25 proc.) i 926,1 tys. odsłon (14,3 proc.).

Za to Autokult.pl stracił 181,9 tys. użytkowników (4,9 proc.) i 4,29 mln odsłon (25,6 proc.), a w sekcji motoryzacyjnej Interii - 290,4 tys. internautów (13,8 proc.) i 1,32 mln odsłon (12,8 proc.)

Autocentrum.pl zanotowało wzrost liczby odwiedzających o 303,3 tys. (20,7 proc.) i spadek liczby odsłon o 1,26 mln (6,8 proc.). Natomiast zDrogi.pl zostało uruchomione wiosną br.

Dołącz do dyskusji: otoMoto na czele przed OLX.pl, Autokult i sekcja Interii ze spadkami (TOP10 stron motoryzacyjnych)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Off
Popatrzcie na Zdrogi, popatrzcie na to, kto uruchomił Pikio, popatrzcie na ich działania i... macie fajny temat na artykuł, jak pompować dowolny serwis, nawet z g... treściami. Oni rozszyfrowali tę tajemnicę
odpowiedź
User
Don
Interia leci rowno - zaraz ich przecigna jakies amatorskie stronki, bo powazniejsze serwisy jak Autocentrum czy Autokult juz dawno to zrobily.
No ale jak sie tworzy tak niskojakociowe tresci a do tego naczelny jest delikatnie mowiac "toksycznym" i niekompetentym czlowiekiem, to mnie nie dziwi.
odpowiedź
User
Janek
Firma 1ber1on. Ciekawe. Też się nad tym zastanawiałem. Na czym oni zarabiają?
odpowiedź