SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SMS-owa kampania Reserved

FirmaMobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła współpracę z firmą LPP S.A. - właścicielem marki Reserved. Jej efektem jest trwająca właśnie promocja wykorzystująca technologie mobilne.

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o otwarciu nowego salonu Reserved w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 28-29 lipca przyjdzie z otrzymanym SMS-em do nowego salonu i dokona w dziale męskim zakupów za ponad 50 zł, otrzyma prezent od Reserved – firmową czapeczkę lub okulary.

Jest to pierwsza kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: SMS-owa kampania Reserved

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl