Studio Platige Sound to teraz Soundly by Platige
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych.
Studio Platige Sound zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio współpracowało także z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”. Jedną z współprac rozpoczętych w 2022 przez studio jest realizacja dźwięku do pierwszego z serii projektów kampanii wizerunkowej firmy brokerskiej XTB.
– Miniony rok była dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Konsekwentnie realizowana strategia przyniosła wymierne efekty finansowe – 2022 r. był w 25-letniej historii Platige rekordowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa. Poszerzamy nasze horyzonty i stawiamy kolejny krok w biznesie. Wsłuchując się w oczekiwania rynku, zdecydowaliśmy się wykorzystać zbudowane doświadczenie w ramach Platige i dać naszemu studiu nie tylko nowy szyld, ale także poszerzyć jego ofertę i wzmocnić kompetencje w zespole- to naturalny kierunek rozwoju – powiedział Karol Żbikowski, prezes Platige Image.
Trzon zespołu studia od ponad 8 lat funkcjonującego w ramach Platige Image studia tworzą Sabina Pająk-Maciaś oraz Wojciech Chołaściński.
Studio Soundly by Platige otrzymało nie tylko nowy szyld, ale także nową siedzibę.
Oferta studia skierowana jest do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, działających zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.
Dołącz do dyskusji: Studio Platige Sound to teraz Soundly by Platige