„The Economist” rośnie w segmencie cyfrowym. Ma ponad milion internetowych subskrybentów
Brytyjski tygodnik „The Economist” zwiększa bazę swoich cyfrowych subskrybentów. Wydawca podał, że w ciągu roku przyciągnął do swojego internetowego wydania 90 tysięcy nowych abonentów, co stanowi największy wzrost w historii tytułu. Obecnie z cyfrowej wersji „The Economist” korzysta na całym świecie 1,12 mln czytelników.
„The Economist” funkcjonuje na rynku od 1843 r. To brytyjski tygodnik o zasięgu globalnym poświęcony tematyce politycznej i biznesowej, ma opinię jednego z bardziej wpływowych tytułów prasowych na świecie.
Czytaj także: „The New York Times” chce kupić serwis The Athletic. Zamierza poszerzyć abonament o treści sportowe
Cyfrowe subskrypcje w górę
Podobnie jak wiele innych czasopism, „The Economist” od kilku lat prowadzi strategię skierowaną na segment cyfrowy. I okazuje się, że notuje w nim coraz lepsze wyniki.
Z informacji podanych przez wydawcę wynika, że w ciągu ostatniego roku liczba internetowych abonentów tygodnika zwiększyła się o 90 tys., to największy wzrost w historii tytułu.
Obecnie baza subskrybentów „The Economist” wynosi 1,12 mln. Wydawca poinformował także o osiągnięciu w skali roku zysku operacyjnego w wysokości 41,8 mln funtów, co oznacza wzrost o 27 proc.
Czytaj także: "The Economist" uruchamia codzienny podcast
„The Economist” przyznaje, że wzrosty w segmencie digital są m.in. skutkiem wprowadzenia nowych produktów cyfrowych, takich jak specjalistyczne podcasty oraz precyzyjnie adresowane newslettery.
- Zaangażowanie w szybsze inwestycje w produkty i technologie, a także intensywna współpraca między redakcyjną i biznesową stroną naszej grupy zapewnią, że nasi subskrybenci będą mogli korzystać z rzetelnego dziennikarstwa w formie i tempie, które im odpowiada przez kolejnych wiele lat - wyjaśnia w komunikacie Zanny Minton Beddoes, redaktor naczelna „The Economist”.
Dołącz do dyskusji: „The Economist” rośnie w segmencie cyfrowym. Ma ponad milion internetowych subskrybentów