Totalizator Sportowy chce współpracować z influencerami przy promomowaniu Lotto
Totalizator Sportowy planuje od przyszłego roku nawiązać współpracę z influencerami. Osoby te miałyby - w roli ambasadorów - promować markę Lotto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Totalizator Sportowy planuje w 2023 roku nawiązać współpracę z twórcami internetowymi w charakterze ambasadorów. Spółka zapowiedziała to w briefie przetargowym, który otrzymują agencje biorące udział w przetargu dotyczącym obsługi Totalizatora w zakresie influencer marketingu.
Jak podaje spółka, celem tego działania jest utrzymanie stałej obecności marki i jej produktów w mediach społecznościowych u influencerów niezależnie od prowadzonych przez markę kampanii reklamowych. Okresowo ambasadorzy będą także wspierać czasowe kampanie promocyjne dedykowane produktom marki Lotto.
Na początku planowana jest realizacja półrocznej lub rocznej współpracy z influencerami. Po podjęciu decyzji o okresie współpracy zostanie dokonana selekcja osób do dalszych działań i/lub wybrania nowych osób.
Zgodnie z zaplanowaną strategią I etap miałby polegać na półrocznych, systematycznych działaniach na kanałach twórców, z okazjonalną obecnością na kanałach marki Lotto. W II etapie weryfikowane będą dotychczasowe działania i rozszerzenie współpracy o systematyczną obecność ambasadorów na kanałach marki i/lub rozszerzenie praw do wizerunku np. kampanie internetowe, telewizyjne, działania niestandardowe np. ambientowe zależnie od potrzeb.
Dlaczego Totalizator stawia na influencerów?
- Duże zasięgi kampanii z influencerami, które dotychczas przeprowadzaliśmy oraz ich pozytywny odbiór to jedynie półśrodek do nawiązania stałej komunikacji z odbiorcami. Kampanie, jak pokazały badania szybko umykają ze świadomości odbiorców social mediów, dlatego podtrzymanie wizerunku marki jako stałego i obecnego w życiu użytkowników social mediów zdaje się być naturalnym krokiem. Pojedyncze współprace nie są w stanie zbudować trwałej relacji z odbiorcami młodszej grupy docelowej. Rozwiązaniem, które planujemy przetestować jest, nawiązanie stałych relacji z twórcami, którzy będą pełnili funkcje ambasadorów marki - napisano w briefie.
- Zauważamy także trend, w którym twórcy influencerzy związani z marką w dłuższej perspektywie czasu pozytywnie wpływają nie tylko na wizerunek marki, a także na wyniki sprzedażowe. Długofalowa współpraca buduje wiarygodność influencerów w kontekście korzystania z produktów, które promują i tym samym przekłada się to wzrosty sprzedaży - dodano.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Spółka szuka influencerów, którzy mają duże i średnie zasięgi i wysokie zaangażowanie fanów- po etapie budowania świadomości i zasięgu chce monetyzować współprace z influencerami i badać przełożenie tej kategorii marketingu na wskaźniki sprzedaży. Mają to być osoby z charyzmą i odwagą, z jakościowym contentem w social mediach (spójne, czytelne, wartościowe i przejrzyste treści), które będą potrafiły naturalnie i z własnej inicjatywy wplatać w interesujący sposób produkty Lotto w komunikację na swoich kanałach.
Nie mogą to być osoby skrajnie kontrowersyjne, będą cechować się dobrym zachowaniem w sieci, bez skrajnych politycznych czy nieakceptowanych przez normy społeczne wypowiedzi, będą wiarygodnie i umiejętnie wzbudzać zaufanie odbiorców.
Czego oczekuje Totalizator Sportowy od influencerów?
Spółce zależy na zwiększeniu targetu o możliwości gry w Lotto online, na komunikowaniu o wysokich kumulacjach i wygranych w grach liczbowych, które padają w Polsce oraz na promocji grania w gry Lotto jako elementu codzienności, przyjemnej rozrywki, ale też sprytnego planu na życie, który może dać ewentualny upgrade przyszłości. Sposobu na realizację marzeń lub stawianych
sobie osobistych celów.
Totalizator chce też pokazać, że do produktów Lotto jest łatwy dostęp - zarówno offline, jak i online (sklepy i markety np. Żabka, InMedio, Carrefour, stacje paliw, bary/puby, kolektury, strona lotto.pl i aplikacja Lotto), a także podkreślić ich uniwersalność jako opcję na: prezent na wyjątkowy dzień, dodatek do prezentu, życzenie komuś szczęścia, czasoumilacz, opcję na dodatkową gotówkę żeby coś osiągnąć, szansę na ogromny sukces, podkręcenie poziomu życia, zwykłą przyjemność, zabawę samemu lub z kimś ważnym np. przyjacielem (scenariusze użycia produktów, często są uzależnione od konkretnej sytuacji, pory dnia lub roku, nastawienia do świata i pieniędzy, sytuacji życiowej, podejścia do zabawy, rodziny i przyjaciół, dlatego ambasador musi umieć rozpoznać właściwe schematy pasujące do jego odbiorców).
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy chce współpracować z influencerami przy promomowaniu Lotto