„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym
W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Korso Kolbuszowskie”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lutym 2015 roku wyniosła 23 772 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 5,63 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 5 proc. do poziomu 19 874 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 679 egz., po spadku o 5,93 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Korso Kolbuszowskie” (Agencja Wydawniczo-Reklamowa Korso), które awansowało z miejsca 28. na 21. Jego średni wynik zwiększył się o 8,67 proc. i w ostateczności wyniósł 3 421 egz.
Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 18,53 proc. do poziomu 5 925 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 22. na 14.
ZKDP | luty | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski | 30 000 | 23 772 | 23 772 | 31 375 | 25 189 | 25 189 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn | 25 000 | 19 874 | 19 874 | 28 000 | 20 921 | 20 921 |
Tygodnik Podhalański | 23 506 | 14 816 | 14 679 | 24 294 | 15 733 | 15 605 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 19 000 | 13 429 | 13 429 | 20 350 | 15 100 | 15 100 |
Tygodnik Ostrołęcki | 14 495 | 11 836 | 11 739 | 17 659 | 13 764 | 13 715 |
Życie Podkarpackie | 15 000 | 10 263 | 10 263 | 16 000 | 10 004 | 10 004 |
Obserwator Lokalny | 10 150 | 8 845 | 8 845 | 10 200 | 8 554 | 8 554 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej | 11 500 | 8 702 | 8 702 | 12 000 | 8 895 | 8 895 |
Nowy Łowiczanin | 9 405 | 8 136 | 8 136 | 10 060 | 8 878 | 8 878 |
Czas Chojnic | 7 800 | 6 875 | 6 875 | 7 625 | 6 796 | 6 796 |
Gwarek | 10 521 | 6 828 | 6 828 | 10 136 | 7 111 | 7 111 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie | 8 000 | 6 405 | 6 405 | 8 588 | 6 972 | 6 972 |
Strzelec Opolski | 7 053 | 6 046 | 6 043 | 7 102 | 6 009 | 6 006 |
Życie Bytomskie | 13 000 | 5 925 | 5 925 | 13 000 | 7 273 | 7 273 |
Pałuki | 6 626 | 5 677 | 5 677 | 6 534 | 5 699 | 5 699 |
Tygodnik Tucholski | 6 750 | 5 590 | 5 590 | 6 750 | 5 741 | 5 741 |
Korso | 7 200 | 5 472 | 5 472 | 7 900 | 5 840 | 5 840 |
Tygodnik Płocki | 7 463 | 4 622 | 4 622 | 7 950 | 4 859 | 4 859 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska | 5 319 | 4 497 | 4 497 | 5 514 | 4 774 | 4 774 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno | 5 550 | 3 468 | 3 468 | 5 550 | 3 281 | 3 281 |
Korso Kolbuszowskie | 4 500 | 3 421 | 3 421 | 4 400 | 3 148 | 3 148 |
Kurier Internetowy | 4 200 | 3 019 | 3 019 | 4 300 | 3 265 | 3 265 |
Głos Wągrowiecki | 4 063 | 2 943 | 2 930 | 4 063 | 2 743 | 2 743 |
Tygodnik Prudnicki | 3 500 | 2 848 | 2 848 | 3 600 | 2 902 | 2 902 |
Tygodnik Człuchowski | 3 238 | 2 638 | 2 638 | 3 150 | 2 491 | 2 491 |
Co Tydzień (Jaworzno) | 4 000 | 2 450 | 2 447 | 4 000 | 2 797 | 2 794 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska | 3 100 | 2 353 | 2 353 | 3 100 | 2 343 | 2 343 |
Wieści z Głowna i Strykowa | 2 653 | 2 236 | 2 236 | 2 615 | 2 318 | 2 318 |
Gazeta Słupecka | 3 100 | 2 119 | 2 119 | 3 300 | 2 315 | 2 315 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) | 2 100 | 1 001 | 984 | 2 000 | 1 178 | 1 165 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym