Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska
Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) obronił w zakończonym właśnie przetargu obsługę Ferrero Polska, producenta słodyczy. Agencja pracuje dla marketera od 2013 roku.
Koncern Ferrero Polska, właściciel takich marek słodyczy jak Kinder Bueno czy Tic-Tac, zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów. Brały w nim udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazw jednak nie udało nam się ustalić.
Producent wybrał do współpracy w zakresie obsługi mediowej dom mediowy Vizeum. Tym samym kontynuuje z nim współpracę, która rozpoczęła się wiosną 2013 roku.
W kwietniu 2013 roku w strukturze sieci Dentsu Aegis Network Polska połączono zespół domu mediowego Vizeum z teamem, który wcześniej w ramach siostrzanej agencji Carat Polska zajmował się obsługą mediową Ferrero. Od tej pory za planowanie i zakup mediów dla Ferrero odpowiada Vizeum.
Ferrero Polska należy do czołówki największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszych trzech kwartałach br. firma cennikowo wydała na wsparcie swoich marek w mediach tradycyjnych 287,1 mln zł, o 28,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku.
Dołącz do dyskusji: Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska