Zakupy z e-sklepu Tesco będą przywozić samochody z Free Now i 99rent
W sklepie internetowym Tesco Polska wprowadzono możliwość dostawy zakupów samochodem z platformy taksówkowej Free Now i wypożyczalni 99rent. Cena transportu jest uzależniona od długości przejechanej trasy.
Żeby wybrać w sklepie internetowym Tesco dostawę zakupów samochodem z Free Now lub 99rent, należy przy składaniu zamówienia w polu „Instrukcje dla osób wydających zamówienie” wpisać „dostawa taxi” oraz podać swój dokładny adres.
- Gdy skompletujemy Twoje zamówienie, skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o zamiennikach. Jeżeli któryś z zamienników Ci się nie spodoba, usuniemy go z zamówienia i odliczymy od ostatecznej ceny zakupów. Podczas rozmowy pracownik potwierdzi również adres dostawy - opisuje Tesco.
Kupujący przy odbiorze zakupów płaci kierowcy kartą wyłącznie za transport. Cena usługi to 6 zł plus 1,90 zł za każdy przejechany kilometr.
- Adresy sklepów realizujących zamówienia dostępne są na stronie eZakupy.tesco.pl i widoczne są podczas rezerwacji terminu dostawy Zamów i odbierz, odległości wskazane na stronie są orientacyjne i odnoszą się do adresu, na który zarejestrowane jest konto - opisuje firma.
E-zakupy Tesco w kilkunastu miastach
Tesco Polska tłumaczy, że opcję dowozu zakupów samochodami z Free Now i 99rent wprowadziło „w związku z panującą sytuacją i bardzo dużą liczbą zamówień”. W sklepie internetowym firmy zakupy mogą robić obecnie klienci mieszkający w Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Gliwicach, Bielsku-Białej, Krakowie, Katowicach, Rudzie-Śląskiej, Szczecinie, Bydgoszczy, Tychach, Gdyni oraz w najbliższych okolicach tych miast.
Dostawa zakupów samochodami z Free Now i 99rent będzie dostępna we wszystkich miastach, w których działa usługa „Zamów i odbierz”.
- W tej trudnej sytuacji chcemy zapewnić naszych wszystkim klientom sprawny dostęp do żywności, jednocześnie dbając o komfort i bezpieczeństwo. Cały czas zwiększamy dostępność usługi „Zamów i odbierz”, a poszerzenie jej o możliwość dostawy z pomocą naszych partnerów to kolejne ułatwienie dla klientów - komentuje Daria Kulińska, dyrektor ds. komunikacji w Tesco Polska. - Zapewnienie klientom dostępu do produktów różnymi kanałami, tak by mogli wybrać te najbardziej im pasujące, jest dla nas bardzo istotne. Jeszcze przed świętami wybrane sklepy Tesco umożliwiły klientom składanie zamówień przez e-mail. Dzięki temu wiele osób unika kolejek i odbiera gotowe, spakowane produkty w punkcie obsługi - dodaje.
Aplikacja Free Now obsługuje natomiast kursy taksówkami siedmiu największych aglomeracjach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Poznań, Wrocław), a wypożyczanie 99rent działają w 41 miastach (Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Elbląg, Ełk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Grudziądz, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Legnica, Lublin, Łódź, Nowy Dwór Mazowiecki, Olsztyn, Opole, Płock, Poznań, Rzeszów, Siedlce, Słupsk, Szczecin, Toruń, Wałbrzych, Warszawa, Wrocław, Zakopane, Zamość, Zielona Góra).
Z powodu izolacji społecznej w związku z epidemią mocno zmalał ruch samochodowy, także korzystanie z taksówek i wypożyczalni aut.
Sklepy internetowe z żywnością ogromny wzrost liczby zamówień notowały w połowie marca br., zaraz po wprowadzeniu pierwszych ograniczeń związanych z epidemią. W niektórych serwisach termin dostawy wynosił wtedy nawet dwa tygodnie, brakowało też niektórych produktów.
E-commerce szybko rozwijają największe sieci sklepów spożywczych. Żabka zaczęła testować w Poznaniu usługę zakupów internetowych, a w Warszawie - opcję „Zamów i odbierz” opartą na aplikacji mobilnej żappka.
Natomiast Carrefour Express i Biedronka zaczęły współpracę z platformą Glovo w zakresie dostawy zakupów zamawianych z ich sklepów. W przypadku Biedronki współpraca ruszyła w dziesięciu największych miastach, a w przypadku Carrefour Express - w siedmiu.
Dołącz do dyskusji: Zakupy z e-sklepu Tesco będą przywozić samochody z Free Now i 99rent