#ZdrapParty w kampanii Zdrapek Lotto
Totalizator Sportowy, właściciel sieci sprzedaży Lotto, startuje z kampanią Zdrapek: „Zdrap Party”.
Kampania „Zdrap Party” potrwa od 1 do 31 marca. Będzie promowała całą kategorię Zdrapek oraz wspierała marcowe nowości, czyli zdrapki: Pisanka, Różowe Diamentowe 7, 1 000 000 Zł W Cashu, Rajska Kasa, Gorączka Złota i Green Money.
Kampania prowadzona jest dwutorowo: w telewizji, radiu, prasie i OOH. Kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, a w internecie i social mediach do Generacji Z.
Akcja przedstawia Zdrapki jako trend i atrakcyjny element lifestyle’owy, kreuje nową modę – dzięki Zdrapkom każde zwykłe spotkanie może stać się radosnym #ZdrapParty. W koncepcji kreatywnej pokazano różne sytuacje z życia: nauka do sesji w akademiku, spotkanie młodych na schodkach czy w skateparku, spotkanie rodzinne na grillu czy urodziny na domówce.
Szeroko zasięgowa kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, radia, prasy i nośników OOH. Zaplanowano także działania ambientowe (kina i radiowęzły w galeriach handlowych). Na potrzeby tej części kampanii wyprodukowano spot telewizyjny 30 sekund oraz skrót do 15 sekund i dodatkowy spot 15-sekundowy „Akademik”.
Spoty telewizyjne mają głownie charakter wizerunkowy. Natomiast w sześciu spotach radiowych 15-sekundowych prezentowane są poszczególne zdrapki debiutujące w marcu. Przygotowane zostały także layouty do kampanii OOH oraz animacja 2D, przeznaczona do emisji na ekranach LED w przestrzeni miejskiej.
Konkurs Lotto w social media
Kampania dla młodszej grupy (18-29 lat) będzie prowadzona głównie z wykorzystaniem kanałów internetowych i social mediów. Oprócz standardowej komunikacji na kanałach własnych marki, zaplanowany został konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, realizowany na Facebooku i Instagramie marki Lotto.
Kampanię wesprą wysokozasięgowi influencerzy, którzy – oprócz promocji Zdrapek na swoich profilach w mediach społecznościowych – będą zachęcać do uczestnictwa w konkursie. Harmonogram publikacji postów będzie spójny z publikacjami influencerów. Kampania digital obejmuje reklamy display, video, mailingi, formaty mobilne i rich media.
Na potrzeby własnych kanałów – Facebook i Instagram – opracowano różnorodne formaty. Promują one debiutujące w czasie kampanii zdrapki. Równolegle inspirują do #ZdrapParty, ponadto komunikują konkurs. Prace w nim będzie można zgłosić w formie komentarza pod postem konkursowym na FB oraz w formie reelsa lub zdjęcia na własnym profilu na Instagramie z odpowiednimi oznaczeniami i hasztagami.
Zadaniem konkursowym jest pokazanie, jak można się dobrze bawić w towarzystwie przyjaciół i Zdrapek. Inspiruje to uczestników do znalezienia i przedstawienia własnych pomysłów na #ZdrapParty. Galeria prac konkursowych znajdzie się na stronie modanazdrapki.pl. Konkurs trwa od 9 do 31 marca.
Do wygrania jest voucher na wakacje o wartości 5000 zł na wakacje.pl, głośniki, projektory, karty do pyszne.pl i going.pl oraz pakiety zdrapek. W tym konkursie wyjątkową atrakcyjną są specjalne zestawy imprezowe dla laureatów: czapki, koszulki i skarpety z modnym, jak przystało na "modę na Zdrapki", designem.
Kampanię przygotowały agencja reklamowa Red 8 Advertising – kreacja, Promo Agency – działania w internecie. Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Sigma Bis, a za całość ze strony Totalizatora Sportowego – departament marketingu.
Dołącz do dyskusji: #ZdrapParty w kampanii Zdrapek Lotto