Trendy marketingowe 2025 roku: od bezpieczeństwa Gen AI po zagadkę wzrostu populacji
Martin Winther szefem kreacji WebTalk
Tomasz Milewski na nowym stanowisku w VML
Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma w kampanii promującej Polskę
Pięć miast na tegorocznej trasie ciężarówki Coca-Coli
Norweska spółka Orlenu sponsoruje Polski Związek Narciarski
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB powołuje radę ds. loterii promocyjnych i audioteksowych
Aleksandra Pajak wraca do agencji Zenith
Producent Barbie przeprasza za link do strony pornograficznej na opakowaniu lalki
Mateusz Kusznierewicz nawiązuje współpracę z Benefit Systems
Nike przedłuża sponsoring FC Barcelona do 2038 roku. Wyłoży 1,7 mld euro
"Jeszcze nie umarłam" hasłem kampanii na rzecz seniorów
Mars rusza z globalnym przetargiem marketingowym
"Zbiegi przyjemności" we wspólnej kampanii Bakallandu i Wedla
Ekipa Holding rośnie w e-commerce. Inwestycje przygniotły zysk
Rzeczniczka Praw Dziecka skarży się na reklamę aquaparku
Adam Stężewski przechodzi z Modivo do agencji Whites
GroupM rozszerza działalność Choreograph na Polskę i nasz region Europy
Katarzyna Chocyk szefową marketingu Lifetube. Nowy dyrektor finansowy
Sigma Bis ma nowego new business directora