Reklama 2024-11-14
2

Pięć miast na tegorocznej trasie ciężarówki Coca-Coli

Marka Coca-Cola, w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia, jak co roku wyrusza w trasę po Polsce. Jej świąteczna ciężarówka odwiedzi w tym roku 5 miast. 

Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola pomaga odkrywać wewnętrznego Mikołaja, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki. Marka inspiruje do działania, pokazując, że nawet drobne gesty mogą zmienić życie innych, zwłaszcza w czasach, gdy problem samotności dotyka coraz więcej osób.

- Pragniemy, by w te święta życzliwość krążyła po całym świecie, przypominając nam wszystkim, że prawdziwa magia tkwi w ludzkiej serdeczności i relacjach jakie tworzymy – mówi Paulina Trzaskowska, communications director w Coca-Cola.

W tym roku świąteczna ciężarówka Coca-Cola odwiedzi Wrocław (06.12), Lubin (07.12), Łowicz (08.12), Toruń (19.12) oraz piąte miasto (20 lub 21.12) wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania, w aplikacji Coca-Cola.

Aby oddać głos na ostatnią miejscowość, w której się pojawi, wystarczy mieć pobraną aplikację Coca-Cola na urządzeniu mobilnym. Zwycięży miasto, które do 5 grudnia uzbiera najwięcej głosów. Wpływ na wynik może mieć każdy, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia. Jeden użytkownik może oddać maksymalnie 5 głosów. Miasto, w którym może jeszcze w tym roku pojawić się ciężarówka Coca-Cola to: Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Ostrołęka, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Zamość i Tarnobrzeg. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia br. na oficjalnym profilu na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.

Nagrodą wycieczka do Wioski Świętego Mikołaja

W aplikacji Coca-Cola czekają na użytkowników również inne aktywności. Dzięki innowacyjnemu narzędziu, każdy kto ma pobraną aplikację mobilną może stworzyć własną, wirtualną śnieżną kulę. Wystarczy podzielić się swoim ulubionym świątecznym momentem z Mikołajem, by sztuczna inteligencja ożywiła je w formie wyjątkowej grafiki.

- To podróż do najpiękniejszych chwil – i sposób na uchwycenie prawdziwej magii, którą możemy podarować również innym poprzez udostępnienie wygenerowanej wizualizacji – dodaje Izabela Gorczyca-Tronina, senior brand manager w Coca-Cola.

Marka przygotowała także aktywację konsumencką, w ramach której można wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety i vouchery. Aby wziąć w niej udział, należy ukończyć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji Coca-Cola. Akcja będzie trwać do 20 grudnia br.

Świąteczna kampania Coca-Cola obejmuje swoim zakresem reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis, Hogarth, Wavemaker i 24/7Communication.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas