Reklama 2024-09-10
0

Potrzebna agencja do kampanii resortu rolnictwa

Do 19 września zainteresowane agencje mogą składać oferty w przetargu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na prowadzenie kampanii w internecie i w social mediach. 

Zaplanowane przez resort działania mają obejmować m.in. Google Ads, Apple Ads, LinkedIn, Facebook, Instagram, Messenger, TikTok, YouTube i platformę X, a także reklamy w serwisach VOD, portalach branżowych o tematyce rolniczej oraz w mediach regionalnych.

Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie m.in. planowanie i realizacja kampanii, opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych i mediaplanów, kreacją i przygotowanie formatów reklamowych. Agencja ta będzie też doradzać ministerstwu w planowaniu strategii innych mediów (outdoor, prasa, radio, telewizja i targi). 

Kampanie zaplanowane przez Ministerstwo Rolnictwa mają m.in. informować o programach i projektach realizowanych przez resort, wzmacniać wizerunek polskiego rolnika, podnosić świadomość społeczną w zakresie znaczenia bezpieczeństwa żywnościowego, zwiększać rozpoznawalność produktów polskich, a także zwiększać zainteresowanie działalnością MRiRW oraz profilami ministerstwa w social mediach. 

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 18 miesięcy. 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas