Reklama 2024-09-19
0

Santander ruszył z globalnym przetargiem kreatywnym i mediowym

Bankowa grupa Santander ruszyła z globalnym przetargiem na obsługę kreatywną i mediową. W tym tygodniu ma zostać wysłane zapytanie (RFI) do wybranych agencji. 

Jak podaje serwis Campaign, byłby to pierwszy przypadek, gdy Santander przeprowadziłby globalny przegląd, a w procesie selekcji wziąłby udział pośrednik, którego nazwy jeszcze nie ujawniono.

Doniesienia wskazują, że bank poszukuje zarówno agencji kreatywnej, jak i mediowej z tej samej grupy holdingowej, aby opracować ujednoliconą strategię marki.

Wszelkie nowe działania będą miały na celu rozwijanie istniejącej platformy marki Santander „To zaczyna się tutaj”, która podkreśla, w jaki sposób firma może pomóc swoim klientom w pełni wykorzystać ich potencjał.

Wszystkie kolejne kampanie będą miały charakter międzynarodowy i mają być prowadzone w Wielkiej Brytanii, USA, Portugalii, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii, Chile, Argentynie i Urugwaju. 

Globalny przetarg ma zakończyć się w pierwszym pierwszego kwartale 2025 r. 

W Polsce obsługą mediową Santandera zajmuje się agencja Carat (dentsu).

Autor: bg

Więcej informacji: Santander, przetarg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas