Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji
Agencje Partner of Promotion i Sopexa przygotują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanie promujące jabłka w takich krajach jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.
![PAP / Marcin Bielecki](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/jabłkapap.jpg)
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg Związku Sadowników na realizację dwuletniej kampanii promocyjnej pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”, która ma być prowadzona w Wietnamie i Hongkongu.
Firma Sopexa po wygranym przetargu przygotuje kampanię „Czas na jabłka Europy” w Egipcie i Algierii.
Obie kampanie mają trwać po dwa lata i ruszą najwcześniej w styczniu 2017 roku. Ich łączny budżet wynosi 4,5 mln euro netto.
Związek Sadowników RP nie podał nazw i liczby innych agencji, które brały udział przetargach dotyczących tych zleceń.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji
a Sopexa to francuska firma notowana na paryskiej gieldzie, jej szefem jest niejaki Dariusz Kuśnierz, ktoremu Centrala w Paryzi kazała wejsc na polski rynek i promowac polskie produkty zywnościowe na polskim rynku, bo POlacy juz nie chca nia francuskich serkow ani francuskiego winka ani francuskiego koniaku.