PKP Intercity wybiera agencję do rocznej współpracy
Spółka PKP Intercity organizuje przetarg w którym wybierze agencję do opracowywania strategii, kreacji oraz produkcji działań promocyjnych, reklamowych do planowanych kampanii wizerunkowo-produktowych.
Agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacyjnej kampanii wizerunkowo-produktowej na 2017 rok oraz jej kompleksową realizacją.
Działania te obejmować będą telewizję, internet, prasę, outdoor, radio. Kampania ma ruszyć jeszcze w pierwszym kwartale 2017 roku.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 16 stycznia 2017 roku.
Wybrana agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez 12 miesięcy od momentu zawarcia umowy.
Jedną z ostatnich kampanii spółki Intercity, która prowadzona była w styczniu br. pod hasłem „Złoty Pociąg istnieje" przygotowały firmy PZL, Kore, MEC i GonnaBe.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera agencję do rocznej współpracy