Piotr Kozłowski naczelnym Autoswiat.pl, Robert Rybicki na innym stanowisku
Od początku kwietnia redaktorem naczelnym serwisu Autswiat.pl (Ringier Axel Spriger Polska) będzie Piotr Kozłowski, wcześniej związany m.in. z Interią i Agorą. Poprzedni szef redakcji Robert Rybicki obejmie w serwisie funkcję menedżera ds. paid content i lead generation.
- Bardzo cieszymy się, że Piotr dołączy do naszego zespołu i pokieruje redakcją AutoŚwiata, jego doświadczenie i wizja marki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój w obszarze online - podkreśla Martyna Majchrzak, dyrektorka serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.
Przez ostatni rok Piotr Kozłowski był redaktorem naczelnym działu motoryzacyjnego Interii, zastąpił go tam Sebastian Kościółek. Wcześniej przez siedem lat Kozłowski był związany z Moto.pl (Agora), m.in. jako redaktor, wydawca i szef działu Made in China.
Pracował także jako redaktor w dziale analiz „Gazety Wyborczej" (BiQdata.Wyborcza.pl) oraz jako analityk i reasercher w agencji OneMulti.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z końcem ub.r. Ringier Axel Springer Polska zamknął drukowany tygodnik „Auto Świat”, zwolniono prawie wszystkich jego pracowników. - Już od kilku lat realizujemy strategię intensywnego wzrostu online. Teraz, po zmianach w obszarze drukowanym, te plany tylko wzmacniamy. Zachowujemy wysoką jakość, eksperckość, najlepsze poradnictwo motoryzacyjne i opisywanie światowych trendów. Jednocześnie poszerzamy tematykę i stawiamy na nowe formaty redakcyjne, m.in. formaty wideo - wylicza Martyna Majchrzak.
Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji Autswiat.pl, obejmie w zespole serwisu nowe stanowisko - menedżera ds. paid content i lead generation. - Zmiana struktury umożliwi nam dynamiczny rozwój zarówno w obszarze redakcji, jak i biznesu. Robert Rybicki będzie rozwijał nowe linie przychodowe, kluczowe dla strategii marki, m.in. treści płatne, które dostępne są w pakiecie Onet Premium - zapowiada Majchrzak.
W styczniu br. Autoswiat.pl odwiedziło 5,76 mln internautów (co dało 19,4 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 9 sekund (według badania Mediapanel).
Dołącz do dyskusji: Piotr Kozłowski naczelnym Autoswiat.pl, Robert Rybicki na innym stanowisku
Brawo dla managerów za odwagę
Baty dla managerów że tak długo czekali